NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو في قله قليله قوي مبتتغيرش..وفي كثره كتيره قوي بتتغير..بالنسبه للاسباب كتير كتير كتير كتير ..ممكن اخد اقتباس من المثل القائل اللي يشوف بلاوي الناس تهون عليه بلوته..بس هنا انا باخد من المثل جزئيه ان ظروف كل واحد(بلاوي الناس) بتخليه يفكر ويتعامل بطريقه مختلفه عن الاخر وحتي عن ذات نفسه بمرور الزمن ..لان التحديات بتختلف
ممكن اتغير بدون كل ده اصلا

يتغيرون و الاسباب كثيرة مثل كان فقير و اصبح فقير او كام فقير و اصبح غني كان اعزب و اصبح متزوج كان متزوج و اصبح عازب و ...
مش المعني ده

في أشخاص بيتغيرو مع مرور الوقت
وفي أشخاص هما هما لحد اخر يوم في عمرك
بيختلف ايه لحاجات كتير الي قدامك ده فعلا كان بيحبك وبيعذك واصيل ومش بتاع مصلحته مش بيغير منك بيحبلك الخير زي منتا بتحبله الخير
يعني في حاجات واسباب كتير بس كدا باختصار
كل بني ادم بيتغير مهما كان

• حبيته
التفاعلات: Kιɳg Jr
ازاي يا مستر
من الممكن ان تأخذ اخ كصديق في البداية بدون التعرض لموقف يبين اخوته و صداقته لك و لكن مع اول موقف يتوجب عليه الوقوف معك و يساندك لن تراه معك
و لكن الخطأ يكون مننا لأننا نضع أمل كبير في شخص صغير

• أتفق
التفاعلات: T i to
ده سؤال ولا تقرير؟

هل تعتقد ان الاشخاص يتغيرون مع مرور الوقت؟واي السبب؟
النفوس هي اللي بتتغير وبتغير صاحبها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من الممكن ان تأخذ اخ كصديق في البداية بدون التعرض لموقف يبين اخوته و صداقته لك و لكن مع اول موقف يتوجب عليه الوقوف معك و يساندك لن تراه معك
و لكن الخطأ يكون مننا لأننا نضع أمل كبير في شخص صغير
اتفق
شرفني مرورك يامستر🤍

هل تعتقد ان الاشخاص يتغيرون مع مرور الوقت؟واي السبب؟
هوا الوقت يا صحبي هحكيلك تجربه من تجاربي البسيطه احنا كنا 9 كنا صحاب عايشين مع بعض حرفيا غير أن احنا كلنا قرايب وساكنين جمب بعض واعمرنا قريبه اوي ٤ في سن و٥ اصغر منهم بسنه وانا من ضمن الخمسه كل ما الوقت بيعدي بنبعد اكتر بعد ما كنا بنام علي فرشه وحده أصبحنا دلوقتي لما بنتقابل في مناسبه زي العيد كده مش لاقين حاجه نكلم فيها وكلنا اتغيرنا وشخصيتنا اتغيرت وعموما كل ما بنكبر بنعقل اكتر والحياه بتخدنا وكل ما تكبر اكتر تبتدي تنشغل اكتر في شغل بقا دراسه ومشاكل وضغوطات وكله بيبقا عنده حياته الي يركز عليها محدش بيبقي بيهتم بحد كل واحد همه يعمل فلوس دلوقت عشان يعيش مرتاح ممكن يجي علي أقرب الناس ليه بس كده الخلاصه كل ما تكبر تنشغل اكتر تتعرض لمواقف اكتر ظروف اكتر شخصيتك وطبعك يتغير اكتر لحد ما تكبر وتوصل للعقل والحكمه بعمني اصح وتهدي افضل معني يوصوف للي هتوصله الهدوء بعد ما كنت بتعافر في الدنيا هتلاقي انها مش مستاهله فهتهدي وده في العموم واكيد في اختلاف 👍🙏❤️‍🩹

هوا الوقت يا صحبي هحكيلك تجربه من تجاربي البسيطه احنا كنا 9 كنا صحاب عايشين مع بعض حرفيا غير أن احنا كلنا قرايب وساكنين جمب بعض واعمرنا قريبه اوي ٤ في سن و٥ اصغر منهم بسنه وانا من ضمن الخمسه كل ما الوقت بيعدي بنبعد اكتر بعد ما كنا بنام علي فرشه وحده أصبحنا دلوقتي لما بنتقابل في مناسبه زي العيد كده مش لاقين حاجه نكلم فيها وكلنا اتغيرنا وشخصيتنا اتغيرت وعموما كل ما بنكبر بنعقل اكتر والحياه بتخدنا وكل ما تكبر اكتر تبتدي تنشغل اكتر في شغل بقا دراسه ومشاكل وضغوطات وكله بيبقا عنده حياته الي يركز عليها محدش بيبقي بيهتم بحد كل واحد همه يعمل فلوس دلوقت عشان يعيش مرتاح ممكن يجي علي أقرب الناس ليه بس كده الخلاصه كل ما تكبر تنشغل اكتر تتعرض لمواقف اكتر ظروف اكتر شخصيتك وطبعك يتغير اكتر لحد ما تكبر وتوصل للعقل والحكمه بعمني اصح وتهدي افضل معني يوصوف للي هتوصله الهدوء بعد ما كنت بتعافر في الدنيا هتلاقي انها مش مستاهله فهتهدي وده في العموم واكيد في اختلاف 👍🙏❤️‍🩹
اكيد كل واحد انشغل بحياته بس اي سبب انكم بعدتوا ده مش سبب مقنع

فين المنشن 💔😔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%